Velkommen

Amuseic har skiftet navn til beat.

Digital signage

Brug fladskærme til intern kommunikation i ind- og udland.
Læs mere

Du har kontrollen

Bestem selv indhold og layout på organisationens nye infoskærme via vores brugervenlige kontrolpanel.
Læs mere

Beat er med hele vejen

Som kunde hos Beat bliver du ikke ladt i stikken. Vi vejleder om de mange muligheder med infoskærme.
Læs mere
  • Kommunikér

    Del viden i form af tekst, billeder og video på fladskærme
  • Administrér

    Online kontrolpanel til styring af indhold på alle skærme
  • Vi rådgiver

    Beat kommer med de gode råd og hjælper dig godt på vej

Beat Infoskærme

Når viden skal deles

Infoskærme, eller digital signage, er i sin simpleste form blot en fladskærm med billede og tekst, men kan med den rigtige software blive en fornuftig kommunikationskanal internt i organisationen. Vores system er i al sin enkelthed bygget op omkring et netværk af fladskærme, strategisk placeret i en eller flere af virksomhedens afdelinger.

Som beslutningstager vil det blive din opgave at udvælge virksomhedens egne redaktører, der kan informere om vigtige begivenheder, kommunikere virksomhedens vision og mission, udvikle corporate identity eller henvise medarbejderne til relevante nyheder.

Relevante nyheder sikres via nem integration af telegrammer og meddelelser fra markeder, politikere og virksomhedens interne intranet. Redaktørerne tilgår kontrolpanelet online og har realtime styring af informationsstrømene i alle afdelinger, på tværs af landegrænser. Eksterne HR-konsulenter såvel som kommunikationsbureauer får også nemt online adgang til virksomhedens nye skærmnetværk.

Online Kontrolpanel

Styring af indhold til den ultimative opslagstavle

I en hverdag hvor effektiv vidensdeling ikke bare er en fordel, men er blevet et konkurrenceparameter, efterstræber virksomheder en velinformeret medarbejderstab. Men vidensdeling foregår på flere niveauer og er meget mere end intern kommunikation – det er også en forståelse af den information, der dagligt videregives fra markeder, medier og politikere.

Vi giver nøglepersoner i organisationen mulighed for at kommentere, fremhæve og ikke mindst dementere oplysninger fra eksterne kilder. Som virksomhed får i dermed et værktøj til at skabe opmærksomhed om relevante emner, der samtidig også kan bruges til at fremme medarbejdermotivation.

At kunne være fælles om et godt grin er uomtvisteligt noget, der binder organisationen bedre sammen – især hvis normen brydes og indholdet suppleres af en række skæve tiltag. Internationale virksomheder vil endvidere få mulighed for at styrke moral og loyalitet blandt medarbejderne i udenlandske afdelinger. Ved aktivt at fremhæve ekstraordinære indsatser og initiativer, kan virksomheden videreføre en masse positiv opmærksomhed til kollegaerne i udlandet.

Beat Rådgiver

Én løsning – flere behov

Når beslutningen er truffet og den rette løsning skal vælges, gælder det først og fremmest om at definere virksomhedens behov. Alt for ofte bliver hele processen omkring brugertilpasning dog neglegeret. Med infoskærme, eller digital signage, træder de fleste virksomheder ind på et nyt territorium og egne erfaringer skal derfor gøres, før man kan definere sine reelle behov.

Hos Beat forstår vi, at behovene ændres i takt med brugernes indlæringskurve. Derfor har vi udviklet vores egen software, der virker på tværs af brancher, med mulighed for at skræddersy løsningen ned til mindste detalje. Hos Beat arbejder vi ikke med “Corporate” eller “Professional” versioner af vores software, men med én, der giver adgang til alle funktioner.

Vores online kontrolpanel skaber et sjældent set sammenspil mellem brugervenlighed og funktionalitet så redigering af indhold sker uden større it-kundskaber. I stedet for at låse vores kunder til en brugerflade med begrænset muligheder, lader vi dig som kunde udforske de mange facetter af jeres nye investering. Vi sidder ved siden af jer, når i skal lære systemet at kende, og vi informerer udførligt om de mange muligheder. Husk også, at du som kunde hos Beat altid er sikret adgang til vores kompetente supportafdeling.

Skriv eller ring +45 89 88 37 00

Hvis du allerede er kunde, kontakt os da her:

Please leave this field empty.

Tænk nyt

Infoskærme er kommet for at blive. Den indledende fase er passeret og vi ser i dag, at virksomheder inden for alle brancher udnytter de mange muligheder. Det er vigtigt at pointere, at den type vidensdeling infoskærme underbygger i det daglige miljø ikke kan, eller skal, sammenlignes med e-mail kommunikation.

Når information deles i et fælles forum – lad det være en kantine – vil medarbejderne givetvis modtage og behandle informationsstrømmen i fællesskab. Det leder til en helt anden indgangsvinkel, hvor de kan diskutere og få uddybet indholdet af kollegaer, netop som informationen modtages. Endvidere må man forstå mailformatet som medarbejderens personlige postkasse, hvor den overordnede prioritering tilfalder brugeren. I en travl hverdag kan det oftest betyde, at gruppemeddelser og anden fælles information bliver prioriteret på et niveau, hvor læseren ikke har tid til at gå i dybden.

Vi fortæller gerne mere

Som beslutningstager kan det virke uoverskueligt, når nye teknologier og anvendelsesmuligheder skal afvejes og efterprøves. Vi foreslår derfor, at du ringer på 89 88 37 00 og får en uforpligtende snak om fremtiden. Alternativt kan du kontakte os via kontaktformularen.